denizyildizi__ ürün şöyle: poşetli bir maske çıkıyor paketten. İlk gün 45 dk 1 saat kadar ayağınıza giyiyorsunuz sonra o poşetli maskeyi atmıyorsunuz iki üç gün daha kullanacaksınız çünkü. Ben 4 gün kullandım.
Somra birkaç gün hiçbir şey olmayacak, ardından ayak derinizde size ait olmayan yani ölü kısımlar soyuşmaya başlayacak. Soyulma başladığında bana küfredeceksiniz muhtemelen🤦
Soyulma bir hafta kadar devam edecek. Kendi kendine soyulmasını bekleyin derileri koparmayın. Bu süreçte uyurken azıcık nemlendirici sürebilirsiniz. Yaklaşık on gün sonra soyulma tamamen bitecek ve siz yepyeni, pespembe iki güzel ayağa kavuşacaksınız 🥰🥰🥰
Soyulan parçalar evde sağa sola bulaşmasın diye soyulma sürecinde ben hep çorapla dolaştım. Sonrası size kalmış ❤️❤️