Merhaba sevgili anneler . Benim kızım 1yaş 4 aylık iştahı hiç yok 8 buçuk kg . Yese bile kilo almıyor. Sütüm bol ama kesmek istiyorum sütten. Sanki sütüm pek işe yaramıyor gibi hissediyorum . Sütten kessem yemesi içmesi belki daha düzenli olur çoğalır gibi . Sizce artık Sütten kessem mi yoksa 2 yasina kadar beklesemmi .