Aleynaaa__ Merhabalar anneler. 3 aylık oğlum. Doğduğundan beri sağlı sollu ve düz yatırmaya özen gösterdim dikkat ettim kafa şekil durumuna. Ama şimdi 3 aylık olduk arkası çok düzleşti yukarısı sivrileşti. Kafa yastığı kullansam düzelir mi acaba ?