Merhaba,
Bebeğim 2 aylık, doğduğundan beri sıçramaları oluyordu her bebekte olduğu gibi. Son 10 gündür ayağını titretiyor. ( ayağımız boşlukta kalır titrer ya tıpkı onun gibi ) google dan araştırdığım da epilepsi olabileceğini yazıyordu. Haliyle çok korktum. Aynı şeyleri yaşayan kişiler var mı acaba? ( doktorumuz video ile görüntüyü yakalamamızı istedi. Umarım sorun yoktur )