Nurellllaaa İşe başlamayı düşünüyorum oğlum 11 aylık sanırım 24 ay içinde bebeği olanlara kreş yada bakıcı desteği olarak ücret veriliyormuş doğrumu acaba
Deletedmom0099 Nurellllaaa bu ay bitiyor bakıcı desteği, kreş desteği sanırım devam ediyor ama 36 aydan sonra oluyor o
MelikeBade @Nurellllaaa yakında bende başlıycam arastırmak ıstıyordum bende beklım surda şartlarını sormak için sgk ya gidecektım annem bakıcak o şekildede oluyormu dıye
Nurellllaaa MelikeBade kreş desteği ayrı bence 24 ay küçük çocuğu olanlara destek için 400 lira duydum bebeği küçük oldugu halde çalışanlara
Nurellllaaa Deletedmom0099 24 ay altı bebeği olanlara 400 verildiği duydum da aylık ne kadar doğru bilemiyorum
Deletedmom0099 Nurellllaaa 350 euro veriliyordu bende yararlandım hatta ama dediğim gibi bitiyor 400 lirayı hiç duymadım 🤷🏼♀️
MelikeBade @Nurellllaaa internette sgk ya başvuru falan diyorduda bende işe başlamadan gidip bir aorım sgk ya diyordum kiiiiiiiiii şu an işten aradılar cuma gunune kadar başlayabılırsınız diye🤣🤣🤣🤣