Herkese merhaba benim oğlum 1 yaşında uyku eğitimi vermeyi 8.ayda denemiştim ordan bu güne kadar memede ve sallayarak uyutmadım ama bi şekilde uyudu bazen hafif temasla bazen desteksiz. Ama sabaha kadar hiç kesintisiz uyumadı 2 veya 4 defa uyanıyordu ki ben bundan çok memnunum çünkü 20 kere uyanan bir bebekti. Şimdi 1 haftadır gece şiddetli ağlıyor ve asla sakinleşmiyor uyumak istemiyor. Gündüz 2-3 saat şeklinde iki uyku yapıyor. Gündüz uykuları güzel çoğu kez ben uyandırıyorum hatta. Acaba ne yapmam lazım tek uykuya mı düşmeli uyuma yöntemi mi değiştirmeli tecrübesi olanlarla konuşalım isterim