Yusuf_mom07 Merhabalar oğlum dün 2 aylık aşılarını oldu verem aşısı olmadı ama dün ağrıları vardı bugün biraz ateşi var size de böyle oldu mu ya
ayazco Yusuf_mom07 İki gün çektik onu. huysuzluk, uyku düzensizliği, biraz da ateş olarak etkisini gösterdi. Aynı gün 3 asi oldu koldan ve iki bacaktan. Epey ağlamıştı
Erkenciboncuk Yusuf_mom07 Bizde dün olduk Allah’a şükür ateş çıkmadı ama huzursuzluk çok vardı. Dokunsak ağladı kucaktan bıraksak ağladı bir kaç saat sonra düzene girdi Allah’a şükür şuan daha iyiyiz ☺️
Gmznr2909 Yusuf_mom07 ilk aşılar da normal 38.5 kadar çıkabilir 38i görünce ateş düşürücü ver ve takip et ateşini sürekli normal bunlar
KEREM0000000 Evet benim oğlumun da biraz ateşi oldu ateş 1 gün sürdü ama huzursuzluğu 1 hafta falan sürdü. Verem aşısı neden olmadı
Yusuf_mom07 Ilık Bi duş aldırdım şuan iyi gibi bakalım inşallah tekrar yükselmez ağrıları hala biraz biraz var aklına geldikçe uykuda ağlıyor çok üzülüyorum