Biz ilk iki ay memede yaşadık resmen çok çok normal. Hiç bitmeyecek sandım çok zordu tüm gün memedeydi en fazla 10 dk oyalayabiliyordum. Hep geçiyo derlerdi ama geçmeyecek galiba diyordum.. Gerçekten geçti. Şimdi 4.aya girdik dün. Etrafa ilgi arttıkça meme süresi kısaldı. Emip bırakıyor sıkılınca acıkınca çok gazı okunca doğal durumlarda emip bırakıyor. Sabırlı olun az dayanın tamamen geçici ve normal. Emip emip kusardı ama devam ederdi. Emzik tutmadı asla sonra philips avent aldım hala emiyor cukcuk. O dönemler alt değiştirme ve yatakta ilk uyku dakaikalarında geçişi kolaylaştırsın diye veriyordum hala devam. Deneyin onu genelde bebekler hemen tutuyor. Başlarda biraz yardım edin öğretin emzirdikten sonra tabi, hemen yılmayın. Umarım sabır ve sakinlikle atlatırsınızz ❤️❤️