Papatya2636 Hem bebek kendini iyi hissediyor hem de uykuya geçişi kolaylaşıyor. Yeni nesil emzikler zaten diş-damak yapısını koruyacak şekilde üretiliyor. Ben 35 yaşındayım ve 3 yaşına kadar emzik emmişim, çok zor bırakmışım. Dişlerim çok düzgündür, gittiğim tüm diş hekimleri diş yapımın çok orantılı olduğunu söyler. 20’lik dişlerimin bile yeri vardı ve tam çıktılar. Diş-danak yapısı genetiktir.