Merhaba anneler. Bir sorum olacak ben 33 gün önce doğum yaptım kanamam çok azalmıştı günlük ped kullanıyordum zaten kahverengi leke şekline dönmüştü dün bebeğimin aşısı vardı sağlık ocağındaki ebemiz sordu nasıl kanaman kahverengiye döndü mü dedi evet bir iki güne biter dedim ama eve geldim adet oluyormuşum gibi tekrar kırmızı şekilde olmaya başladı biraz endişelendim annem de devam ederse hastaneye bi git diyor. Normal mi bu durum bu şekilde bitmeye yakın tekrar kanaması olan oldu mu? lohusalık bitmeden normal adet döngüme mi döndüm aceba diye düşünüyorum.