Adiyokkitabin GericekilmeKorunmaDegill covid19muydu nick. Simdi nickine ithafen diyorum korunma korunma 1 bucuk senedir boyle bizde 😀
GericekilmeKorunmaDegill Adiyokkitabin evet canın oydu eskisi. kazaya gidersen sonra post acma hamileym diye 😂😂
NursenaT Mariposa evet kızımın adı Nursena onun kısaltması şeklinde yapıyım dedim aynı zamanda Bediüzzaman hazretlerinin ismi de oldu