Kızlar selam
Bebeğim 14 ayını doldurdu. 2 gün önce mememi ısırdı ben de refleks olarak hayır diye bağırdım sonra çok ağladı emmek istemedi falan ertesi gün ise doğumdan sonra ilk kez adet oldum ve bebeğim 2 gündür memeyi ağzına sürmek istemiyor. Normalde emerek uyuyan bebeğim dün gece ilk defa emmeden uyudu. Hala memeyi emmek istemiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim