Merhaba arkadaşlar saçımı o kadar çok dökülüyor ki avuç avuç topluyorum her gün durmadan dökülüyor doğumdan önce Sonay da vardı ama bu kadar değildi doğum sonrası daha çok arttı yakındaki ay kalacağım emzirdiğin için devam eder diyorlar ama çözümü olan var mı acaba onun için bir doktora giden ya da neye gitmeliyim bilgi verebilir misiniz Siz neler yaptınız benimle aynı durumu yaşayanlar