gercektenyetooo Feyzosumunannesi ben 3 ay cektim herşeyi denedim en son cildiye doktoru bu kremi yazmıştı onunla 1 haftada iyileşti krem sürüp strecliyordym o yumusatıyordu işe yaramıştı bemde🥰
Feyzosumunannesi gercektenyetooo bizimde bir tanıdık eczacı var kendısı bir su yapıyormuş o ıyı gelıyormus onu deneyecegım bide
gercektenyetooo Feyzosumunannesi inşallah biran önce gecer canım cok zor aglayark emziriyordm cok iyi anlıyorum seni rabbiö şifa versin☺️
2-Cocukannesi Feyzosumunannesi 1 aylık kontrolümüzde doktorumuz 600-700gr alması yeterli demişti içinizi ferah tutun kimseyi dinlemeyin her bebeğin gelişimi aynı olmuyor😇