Bildiğim kadarıyla her beslenme öncesi relactaz damla kullanılıyor. Benim 2 çocuğum var. Kızım 4 yaşında oğlum 6 aylık olcak. Maalesef genetik yatkınlıktan ötürü 2sindede çoklu besin alerjisi var. Kırmızı et, süt ürünleri, yumurta, muz ve şeftali tüyüne. Emzirdiğim için diyet yapıyorum. Zamanla yavaş yavaş vücuduna alıştırmaya çalışıyoruz. Ama dikkat etmek lazım. Alerji 4 evrede vücutta tepki veriyor. Önce besin alerjisi. Sonra orta kulakta su toplama sık hastalanma. Sonra geniz eti bademcik büyümesi. Çocuk doğduktan sonraki 3. Baharda polen alerjisi falan. Taki 12 yaşa kadar. Kimisinde geçiyor. Kimisinde kalıyor. Kızım bademcikle geniz eti ameltiyatı oldu. Polen alerjimizde başladı. Bakalım bekliyoruz☺️ Ama çok zor. Muhakkak çok iyi bi alerji doktoru ile sürekli iletişimde olmak lazım