Aysimannesi 1 haftadır ateşi 37.5, 38 e felan cikiyodu dış cikariyodur diye önemsemedim çok fazla son 4 gündür 39.8 kere çıkmaya başladı ateşimiz hastaneye götürdüm hemen serum taktılar ateş düşürücü tahlilleri temiz diye taburcu ettiler sonraki gün yine aynı hastaneye götürdüm yine aynı şekilde sonra ishal oldu yine ateşi çıkınca bu defa başka hastaneye getirdim
Ateş, ishal, iştahsızlık