Kızım 1 yaş 2 aylık 1 yaşına kadar ek gıdayı reddetti bir buçuk aydır güzel yiyordu ama yine eskisi günlere döndü yemiyor iki gündür ağzında bekletip en sonunda kusuyor bu süreç beni çok yıprattı kilosu yerinde olsa takmıycam ama zayıf bir bebek 7,5 kilo raporlu mama verdi doktor içmedi kan değerlerimiz düşük Buda iştahsızlık yapıyordu tam yemesi düzelmişken yine bozuldu