baby-mom Oğlumu kreşe vereceğim maalesef konuşması geri kaldı çok yalnız büyüyor o nedenle gittiğimiz uzmanlar kreş önerdi. Yarım gün istiyorum ilk aşamada. Önerebileceğiniz kreş var mı acaba?
Denizvepasa baby-mom benim gorumcem 1.5 yasindan 4 yasina kadar sirin miniklere gönderdi. Gönderdiği zaman alti bezliymiste. Gayet memnundu. Tayini çıktığı icin birakti orayi. Benim de oglum büyüyünce oraya yollayacağım