serplgktg25 ay bu beeen benimde adetim en fazla 15 gün gecikirdi 1 ay geçti baktım gelen giden yok ödüm kopuyor hamileyim diye test falan yapmadım kendimi o psikolojiye sokmak istemedim sonra rahatsızdım bigün acile gittik eşimle doktor gebelik varmı dedi yok dedim günün geçiyormu dedi evet geçiyor bizde şüpheleniyoruz aslında dedim ultrasonla bi baktı evet gebelik var dedi benim kızımda 9 aylık bakalım nasıl yapıcaz