Merhaba. Kızım geçen hafta ateşlendi ve kanında az miktarda enfeksiyon çıktı. 1 haftadır hasta. Şimdi de ben hasta oldum. Burun akıntısı, öksürük, baş ağrısı derken derbeder haldeyiz ikimizde.
Emzikli olduğum için ilaç içemiyorum. Neye baksam emzirmeler içemez diyor. Hastayken ne kullandınız emziren anneler lütfen yardım edebilir misiniz kafayı kaldıramıyorum resmen çocuğuma da tek bakıyorum iyileşmem lazım bir an önce 🥲