Yesim-1 Esin_egemen Deletedmom737383 Eslemsi Ennurga hepiniz sağolun kizlar annelerinin sütü geldi Hepinizden Allah razı olsun
Eslemsi Insallah bulunur 1 ayim var doguma denk gelse hemen verirdim gerci samsundayim ama domuk sekilde olurdu heralde
Deletedmom737383 Yesim-1 Ben burda geçen hafta okumuştum 1 buçuk aylık doğum yapmış biri bağışlamak için post açmıştı ihtiyacı olan var mı diye. Umarım görür postunuzu.
kelebekim Yesim-1 kızım 5 aylık. 8 gün kuvezde kalmıştı. Sutumu sagip götürüyordum. O zamandan kalma 3 poşet sutim dolapta duruyor. Kullanım süresi ne kadar bilmiyorum ama Nevşehir’den gönderebilirim.
Esin_egemen 8 nisanda doğum yaptım Ankara da. ilk ay sağmıştım sütümü. dondurulmuş 2 3 paket var Nisan ayı sonunda sağılmış olarak eğer oluyorsa verebilirim.