Kızlar doktorumuz bize 5 aylıkken tadımlara başlayın demişti şu zamana kadar tadına baktıklarımız sırasıyla Havuç, Kabak, Tatlı patates.
Bugün başka bir şey tattırmam lazım evde de bezelye var olur mu ? Tadım yaptırayım mı ? Bu aylar için uygun mudur kusura bakmayın ne vereceğimi çok şaşırdım fikirlerinize ihtiyacım var ilk anneliğim başka neler verebilirim bu aylarda tadım olarak Örneğin yeşil kırmızı biber olur mu tatlı olanlardan?