Bu sabah bebeğimin dışkısı yeşil kıvamlı ve ağır kokuyordu. Bir gün önce hiç tuvaletini yapmamıştı. Hem emziriyorum hem de mama veriyorum. Sizce normal mi? İnternette araştırdım ama bir iyi bir kötü diye yazıyor, tecrübeli annelere sormak istedim lütfen bilginizi paylaşın🙏🏻 Bu arada bebek iyi yani neşesi yerinde enerjik gülümsüyor huzurlu yatıyor. Az önce emzirdim uyuttum. Doktora götürmeli miyim sizce?