Elisa34 Kızlar kızım şuan 5 aylık agustos gibi tatile gitmeyi düşünüyoruz o zaman 7 aylık olacak zorlanırmıyız durur mu hiç bilmiyorum gidenler varsa neler yaptınız anlatırsınız?
Nk90 Elisa34 valla biz 6 aylığız geldik havuzads girdik bi problem yaşamadık şuan için suda yoruluyor iyi oluyo ama fazla tutmuyorum öğlen sıcağında sokmuyorum ve yağlı güreşciler yağlıyorm heryerini😂
Snowglobe Elisa34 biz 7 buçuk aylıkken karavanla kış tatili yaptık Bi sorun yaşamadık. Ama şimdi yaz olduğu için sıcaktan falan korumak şart.
Ikrazumra19 Elisa34 bence en rahat zaman 3-4 yasinda hic tutamiyorsun pesinde gezmekten ama kucuk olunca daha kolay bence
Snowglobe Elika00 3 aylık bebek ile 7 aylık bebek arasında dağlar kadar fark var. 3 aylık bebek uyumak dışında ne yapıyo ki. 24 saatlik yola da gidilir.
Elisa34 Nk90 aa ne güzel içini rahatlattınız inşallah durur bizim bebişte suyuda seviyo ama bakalım 🥰
Akcabeytas En rahat zamanı emin ol gwçen sene kızım 7-8 aylıkken gittik mis gibiydi şuan çok korkuyorum yerinde saniye durmuyor çünkü😂