starwomen elifugba ben kızım doğduğu günden bu yana zeytinyağı kullanıyorum ve çok memnunum size de tavsiye ederim hiç kızarıklığı, piştiği olmadı henüz
Mucize-Melekler Sudocrem deneyin. Çok çok kötüyse doktorum travazol önermişti. Birkaç güne toparliyor hemen. Altını aldıktan sonra iyice kurulduğundan emin olup travazol surebilirsiniz. Ve tabi ki daha önce kullandığınız beze devam.