Melek_20 ben de şuan mastitim 2. Kez oldum bebeğim 2 aylık. Tedavisi şöyle antibiyotik kullanımının yanında adım adım önce sıcak su ya da havlu koyup masaj yapıyorum sonra emziriyorum sonra sağıyorum sonra soğuk kompres (buz koyun lahana da olur maksat soğutsun) sonrasında kaynamış ılımış suya karbonat atın o suyla meme başını silin ve meme başına bephanten sürün. Meme ucunuzu temiz ve kremli tutmak önemli çünkü ordaki çatlaklardan giren mikroplar mastit yapıyormuş. Emzirmeden önce kremi silin 👍🏻Şuan 3. Gün ve nerdeyse tamamen geçti. Her emzirmede sıcak soğuk kompres yapılmalı hastalık bitse bile🙋🏻♀️