SeSa24 benim bebeğim 16 aylık oldu , 15 aylıktan beri gösterir her uzvunu, kol bacak ayak yüzünde ne varsa, size tavsiyem , takıntı yapıp sürekli hergün bu konu üzerinde üstüne gitmeyin. Doktor eşyalarının olduğu oyuncak var, ondan almanızı tavsiye ederim 3 yaş ve üstü İçin ama ben 13 aylıkken falan almıştım . Çünkü doktora gittiğimizde steteskoptan çok korkuyordu alışması İçin, çok da faydasını gördüm . Benim çocuğum kız çocuğu olduğu İçin bebeği var, onu muayene ederek gösterdim her uzvunu aslında bilinçli olarak öğrensin diye yapmadım ama öğrendi , hayvanları öğretirken dişlerini, köpek balığı timsah gibi hayvanlar bu konuda çok iyi , Aslan derken ağzımızı kocaman açıyor ordan ağzını öğretebilirsiniz. Mesela Aslan ağzını nasıl açıyor diyerek ağzınızı kocaman yaparak kükreyebilirsiniz hem hayvanı hem organını öğreniyor. Bir şeyi öğretmek için oyun en önemli faktör 😊