Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 ay bir haftalık 4. Ay başlarında bi hafta kendiliğinden uykusu düzene girdi fakat ondan sonra tamamen bozuldu suan gece 1-2 olmadan uyumuyor sizlerin minnoşlarıda böylemi ? Uyku eğitimi de bu ayda çok doğru bulmadığım için hiç denemedim deneyenler olumlu olumsuz fikirlerini yazabilir mi ?