Acemiiiii yetersiz beslenir diye düşünüyorum. Vallahi oğluma ben baktım şimdiye kadar o kadar da dikkat ettim ki ama huyu pis olan pis oluyor maalesef 🤣 bizimki de 11,5 aylık onun için hic ekstra bişey yapmıyorum denilebilir. örnek bir günümüzü yazayım mesela ayları yakın olduğu için, sabah uyanırım bir yumurta kırarım, yanına iki zeytin bir peynir bir çubuk galeta 100-120 ml devam sütü. yumurtayı kaşıkla yediririm sonrasında devamını yanına koyarım sofra bezi serer üstüne oturtur izlerim hepsini yavaş yavaş kendi yer. bitirince su ver üstünü başını değiştir etrafı toparla derken kendim kahvaltı yaparken meye uzanırsa onu veririm eline kemire kemire onu da yer, öğlen bir çorba yaparım kıymalı şehriye falan seviyor yiyor onu yediririm bir iki kaşık yoğurtla beraber suyunu içer oyun oynarız bir iki saat geçer bir iki cicibebe bir muz bir kaşık pekmez ezerim onu yediririm, akşam üstü yumuşak bir et yada tavuk veya sebze yemeği azıcık bişeyler yaparım hemen eğer et türüyse yine alır eline yer asla benim yedirmeme müsade etmez kendini yerden yere vurur. akşam çay yanında ne yiyorsak kek vs ufak ufak veririm tam bir çekirdek içi hastasıdır teker teker tabağa koyarım alır alır yer 🤣 bilmem ne unuyla vs yapılan muhallebiler falan yapsam yüzüme tükürür herhalde hiç yapmadım şimdiye kadar çünkü 11 aylık bir bebeğin yeme içme zevki bence neredeyse bizimle aynı 🤷🏻♀️ yatmadan da kendi mamasını yaparım bitti gitti karnı doyduğu için gece uyanmaz bile çoğunlukla. bence sende özel olarak bişeylerle uğraşmaktansa tuzsuz olarak kendinize ne hazırlıyorsanız ondan yedirebilirsin💙 tabaklarda aynı şeyleri görmek bebekler içinde keyifli oluyor. bu arada Yemek öğünlerinin yanında mutlaka ayran veriyorum severek içiyor aynı şekilde :)