Merhaba anneler gecen sene 2 Yaşına girince oğlum birden emzik ememeye başladı küçüklük emzikleri vardı onları ayrı bi yere kaldıracaktım birden aldı içinden emmeye başladı ama bebekken hiç emmedi 3 ay falan emdi ek gıdaya geçince bıraktı 1 sene olacak emziği bırakmıyor 3 Yaşına girecek nasıl bıraktırabilirim lütfen yardım edin her yere emzikle gidiyor 🥺😔