Arkadaşlar başına gelen oldumu instgrama giriş yapamıyorum dünden bu yana yedek koflarla yada telefona gelen kodlarla internet sorunu yazıyor modem değiştik zaten ondandır kesin ama yani kendi hücresel verimi açıncada olmuyor yine aynı hata veriyor üst üste denedim bide sabahı bekledim yine aynı oldu kalktım denedim sorunu nasıl çözebilirim artık kişisel hesabım birde