efe_cigdem avonun eğik fırçalı rimelini kullanıyorum big mi mark mı çok isim değiştirdi hatırlamıyorum şuan🤣 hatta şöyle bir olayımı anlatayım iki hafta önce tatildeydim arkadaşlarımızın arkadaşları da gelmişti kızı gördüm kirpikler efsane dedim doğal mı doğal gibi durmuyor çok ama 🤣 kirpik liftingi yaptırdım dedi bende ay bende istiyorum ya dedim, oda bana ya sacmalama senin kadar kirpinim olsa asla bişey yaptırmam sür çık rimeli sonradan kopuyor ediyor buda uğraştırıcı bişey yani dedi , konu kapandı falan denize gittik tabi makyajı sildim falan kız suratıma baktı baktı anaaaa senin hiç kirpiğin yokmuş ya kız dedi 🤣🤣🤣 ahahahah sağol ya diyebildim sadece tavsiye ederim 🤣🤣