Kızlar merhaba. 1.5 aylık olduk biz. Gündüzleri hic bir problemimiz yok ama hava kararmaya başladı mı ağlama krizlerimiz geliyor saat 12.1.2 lere kdr deliksiz ağlıyoruz. 2 haftadır böyleyiz.Huy mu edindi nazarlandı mı bi rahatsızlığımı mı var anlamıyoruz. Karnını doyuruyoruz gazını cıkartıyoruz duş aldırıyoruz rahatlasın diye herseyi yapıyoruz ama o yine aynı ağlamasına devam ediyor. Bizim gibi durumda olan varmı ya sebebi ne olabilir bu krizlerin😢