0653 benimde öyleydi ilk 20 gün ağlayarak emzirdim ama ben en çok tahinin üstünde oluşan yağı ve ayva çekirdeği jeli kullandım tabiki olmazsa olmazı gümüş göğüs kapağı. Bir de kendi sütünüzü sıkıp sürmeniz iyi olur. Çok kötü bi durum Allah yardımcınız olsun