yusufmertmom Melekanne91 7 ay 10 günlük hep yerde oynar sırt üstü falan döner ama yüz üstü sevmiyor mesela bende hiç zorlamıyorum. Belki emeklemeden yürür yani oda olabşlir
Melekanne91 Deniz344 tam olarak oyle ailece oyleler ama evlendgmden beri oyle olmadgini bicok seyde gosteriyorum aslnda ama cocuguma hc karistirmiyorm dogdugundan bu yana oma da sinir oluyolar.bisey sormk gerekse bile sormuyorum kendince biseyler yapmaya calisiyor falan
Nefesin-Annesi Melekanne91 Kızım 8ay19 günlük daha bir hafta önce emeklemeye başladı normal yani daha
Gmznr2909 Melekanne91 bana doktor aynen şöyle dedi emeklemek şart değil önemli olan 8. Aydan sonra desteksiz oturması. Oğlum dan örnek vereyim ki her bebek farklı gelişim gösterir 7 ın başında surunuyordu 8 aya girerken tam emeklemeye basladi ama her bebek farklı adımlarla ilerler örnek eşim hiç emeklememiş ben 7 aylik emeklemişim.. görümcen çok biliyorsa tip okusaymis
Feyza150710 mervemir- 4 buçuk aylıkken dönmeye başladı hala daha öyle emekleme için ufal çaba yok ama ayağa kalkmayı be ayakta durmayı seviyor doktor da muayene ettiğinde desteklerseniz çabuk yürür hemen ayağa kalkıyor dedi bizde öyle yapıyoruz artık :)
Enfalim Benim kızım 6 aylıkken dönmeye başladı şuan 8 aylık hala tam oturamıyor düşüyor ben hiç sorun etmiyorum çevreyide takmıyorum her çocuğun gelişimi farklıdır… Emekleme daha aklımdan geçmedi 😂 belki emekleme den yürür benim bal kızım