Gercekciannee Arkadaşlar merhaba, emzirme ödeneğim pttye yatmış ancak doğum param henüz maaşıma yatmamış, bebeğim 4 aylık oldu, doğum ücreti için herhangi bir yere başvurmam gerekiyor mu, maaşımla mı yatırılacak SGK tarafından, bilgisi olan var mı?
Deletedmom_23 Gercekciannee 32. haftada doktordan aldığınız raporu kuruma iletiyorsunuz. Doğum gerçekleşince 10 gün sürmüyor ilk yarısı yatıyor. Daha sonra hastane rapor veriyor onu da kuruma veriyorsunuz 2. yarısı yatıyor. Ama siz hamileliğinizde rapor vermediyseniz para yatmaz
alpersmother Gercekciannee mwe Gercekciannee Merhaba hocam kadrolu öğretmen misiniz emzirme ödemesine başvurmak mı gerekiyor ne kadar yatıyor ne kadar zamanda yatıyor
Azramina Gercekciannee Kadrolu öğretmensiniz herhangi bir doğum ücreti alınmıyor zaten maaş alındığı için
Gercekciannee Deletedmom_23 iki raporu da verdim idareye de bu para nereye yatıyor? Maaşla mı yatıyor?
Deletedmom_23 Gercekciannee ptt den yatıyor genelde ama iban belirttiyseniz e devlete oradan da yatabiliyor.
NoThing2Lose Gercekciannee hayır e devletten bankanızı tanımlarsınız maaş kartınıza yatar tanimlamadiysaniz PTT den çekebilirsiniz maaşla alakası yok doğum ucretinin
Gercekciannee alpersmother merhaba hayır sözleşmeliyim, evet başvurmak gerekiyor eşim başvurmuştu kurumundan bir yazı vermişlerdi, onunla başvurmuştu
FatmaKrbkl Gercekciannee sözleşmeli öğretmen olarak çalışırken aldığınız doğum parasını mal müdürlüğüne yatırmanız gerekiyor tekrardan makbuzu da saklayın ne olur ne olmaz, normalde bu ücret doğum sonrası süreçte maaş alamayan çalışanlara veriliyor ama SGK ve MEB arasındaki anlaşma bu şekilde
Azramina Gercekciannee Yani öğretmenlere özgü bir şey değil bütün doğum yapanlara sadece bir kez veriliyor
hepoyleolurzatenn Gercekciannee canım doğumdan sonra 2 ödeme alıyorsun biri emzirme ödemesi 316₺ Hastane sgk ya doğum yaptığını bildiriyor ve hesabına yada ptt yatırılıyor diğeri doğum yardımı onun içinde aile Ve Sosyal hizmetler il müdürlüğüne giderek başvuru yapıyorsun bir dilekçe verecekler onu doldurup Teslim ettikten bir ay sonra PTT ye ya da hesabına yatırıyorlar Eğer sen ya da eşin devlet memuruysa doğum yardımı parasını alamazsın
Gercekciannee Azramina evet işte bunu soruyorum, herhangi bir yere başvuru yapmak gerekiyor mu, bir de nereye yatıyor?
Deletedmom_23 Gercekciannee Doğumunuz gerçekleştiyse artık alamıyorsunuz. Doğumdan önce başvuru yapmak gerekiyor. Siz yine SGK arayıp bir sorun.
Gercekciannee alpersmother okulumdan almadı Hocam, kendi işyerinden aldı, Adalet bakanlığından kurum kendi vermişti eşim babalık iznine ayrıldığında
Gercekciannee Deletedmom_23 Deletedmom_23 ben sözleşmeli olduğum için maaşımı aldım, o yüklü miktarı alamıyorum, 2 tane alabildiğimiz ödeme varmış biri doğum parası 300 küsür diğeri de emzirme ödeneği o da 300müş, bir tanesi pttye yattı diğerini nasıl alacağımı bilmiyorum
Utkucan Deletedmom_23 alamaz canım memur rapor parası hiçbir şekilde alamaz ister analık ister başka durum olsun maaşı kesintiye uğramıyor ki neyi alacak