Ebru2022 Günaydın güzel anneler . Kızımın sağ ve sol kolunda iki tane sırtında 1 tane boynunun altında 1 tane var boynunun altında ki bugün yeni çıktı bu acaba el ayak hastalığı olabilir mi kızım 5 aylık asagıya resim yükleyeceğim
Ebru2022 Ebru2022 başta böcek ısırığı zannettim ama boynunun altında da çıkınca korktum sabah sabah çıktı çünkü
SeninAnnenBirMelektiYavrm Ebru2022 yok sırtında olmaz zaten. Ellerinde ayaklarında boyle küçük küçük nokta gibi oluyor ağzında da oluyor
Ebru2022 Aselimmm3434 yok canım sadece anne sütü alıyor ben de öyle değişik şeyler de yemedim her zaman ki şeyler
Ebru2022 SeninAnnenBirMelektiYavrm isilik tarzı diyorsan öyle degil canım sadece bu şekil sırtındaki de böyleydi sonra kabuk bağladı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Ebru2022 artış olursa bi doktora götürün yine belki baska birşey de olabilir. Ama ben sinek ısırığına benzettim
DilosKuzey Ebru2022 Benim oğlandada var aynısı yüzü ve kolları sinek ilacı aldık prize takılanlardan baya faydasını gördüm 2 gündür
Ebru2022 Aliarel genellikle Suriye hastalıgı diye biliniyor ve çocuklardan çocuklara geçen bir hastalık bulaşıcı yani . Ciltte kabarma ve dökülme yara şeklinde gösteriyor ateş iştahsızlık felan yapıyor
Esdoel Ebru2022 iki çocuğumda yakalandı Önce kızım karın ağrısı kusma ateş ve bacak arası ile poopsunda çıkmaya başladı sonra oğlumda önce ateş dudaklarında çıktı çenesine yayıldı sonra vücuduna elleri ayaklarında ağız içi sonra kızımda başladı