Canım ben sleepy kullanıyordum doğdu doğalı bezimiz bitti kargo da bir türlü getimedi eşime ne bulursan al dedim onu almış geçici kullan ağım için. Daha iki günlük kullanımda bebeğimin poposunu mantar yaptı. Çok yayılmasını engelledim fakat neler çektim geçene kdr. Sleepyi de kabul etmiyor şimdi teni oda pişik ve mantar yapıyor. Baby me önerdi bı tanıdığım aleovera özlü onu denedik numune 3 tane o iyi geldi onu kullanacağım inşallah. Şuan stokladigimiz bezleri bebeğimin poposuna tülbent bağlayarak kullanıyorum ki onlarda israf olmasın. Bildiğin elimde bez yıkıyorum yani. + Olarak külot bezden sleepy kullandım hiçte memnun kalmadım kenar lastikleri ve iç lastikleri kızımı direkt pişik yapıyor. Cildi biraz hassas ama sormuşsun güzelce anlatayım dedim. Bebekten bebeğe değişiyor sonuç deneyeceksende en küçük paketi al öyle dene derim hangi bez olursa olsun