3 ay çekersiniz gaz problemini canım bağırsaklar daha gelişmemiş durumda çünkü %100 çözüm olan birşey yok onu sana deyim 3 aydan sonra rahata erersiniz bol masaj yap karnına sırtına bacaklarını ileri geri hareket ettir kaka içinde kulak çöpüyle azıcık zeytinyağına batırın ucunu poposunun ucuna çok içine sokmadan uyarı verin yapacağınız şeyler bunlar yani çok gazlı bebeğe ilaçlar fayda vermez bu dediklerimi yap bunlarda etki etmez belki ama denemeye değer ilk 3 ay çok sıkıntı çekersiniz