nazlimom_ Dışarda bebek arabasında uyuyor mu bizimki uykusu geldiğinde ağljor 2,5 aylık daha doğru dürüst cıkamadık dışarı arabada uyuyor ama bebek arabasında uyurmu bilmiorum 😅 bide atak dönemindeyiz iyice huyu suyu değişti
Deletedmom_23 nazlimom_ Ben doğduğu zamandan beri 6. aya kadar her bebek arabasına koyduğumda mışıl mışıl uyudu. Şuan 8 aylık. Hala uyuyor. Ama daha uzun sürüyor çünkü hep etrafı izliyor 😁
FerdAzraMira nazlimom_ benimki de 2,5 aylık uyumuyor bebek arabasında maalesef 5 dk Maximum inceliyor sonra başlıyor ağlamaya
Berra0804 nazlimom_ benim bebeğim de 2 ay 6 günlük memede uyuduğu için bebek arabasi araba vs nafile illa önce o memenin kokusunu bı alıcak öyle uyuyacak arabadayken önce emziriyorum ousete öyle korkuyorum o şekilde uyuyor dışarı çıkarken de evde emzirip çıkarıyorum ama Max bebek arabasında kalma süresi yarım saat uyusun diye dolastiriyorum ama nafile çığlık kiyamet ebe gekiyoruz memeyi veriyorum gözler gidiyor
nazlimom_ Deletedmom_23 bebek arabasında 1-2 defa uyudu simdi oyuncağı takılı bakıor gülüyor fln sıkılınca ağlıor kucak yada uykuya ağlıor evde bebek arabasında mk uyutmayı denesem😂
nazlimom_ FerdAzraMira hemen sıkılıyorlar ya kuzenimin kız bebeği var ne gazı var ne bişeyi maşallah koyduğun yerde uyuyor çok akıllı keşke benimkide ona çekseydi😅
FerdAzraMira nazlimom_ illerin bebelerine imreniyorum bende 🤣🤣 2. Yi doğurdum akıllısına rastlamadım 🙄