Bhrmcnr16 https://resimyukle.io/r/JD9xjOuygz herkese merhaba oğlumun ateşi yükseldi dün gittik 39.6 kan alındı bakıldı enfeksiyon yok denildi biz tatildeydik kendi doktorumuz yok yazdım aradım döndüm tahlilden anlayan var mı alıp gideyim mi hastaneye ateşi yok çok şükür 🙏🏻 Uyku uyumadım hiç çok üzgünüm
2cocukluanne222 Bhrmcnr16 canım düşük çıkmış kanları çocuk doktoruna git polikinlige bide zaten belli pembe duran çizgiler kan değerlerinin normal olmadığı gösteriyor geçmiş olsun göster için rahatlasın
Bhrmcnr16 2cocukluanne222 bana da öğle geldi durmadım zaten tatile yeni gittik döndüm hemen doktoruna ulaşamıyorum acildeki doktorda bişey demedi ondan gidicem hemen