Anneler günaydın. Emzirmeyi bırakan anneler düşüncelerinizi almak istiyorum bakarsanız sevinirim. emerken sallıyorum kucağımda öyle uyuyor yaklaşık 1 senedir bu şekilde uyuyor bu arada 26 aylık, öğlen uykusuna dalarken sağ sol emiyor uyuyor birde akşam yatarken ve gece 4 -5 kez uyanıyor fakat biraz emip bırakıyor uykuya dalıyor. Dün gece de aynı şekilde 22.00 da uyumak için emdi fakat 00.00 a kadar uyumadı kıpır kıpır benim de canıma tak etti ve radikal bir kararla Emzirmeyi sonlandırdım gece 3.30 da emmek için uyandı bende emzirmedim güzelce; bitti, artık sütler yok, artık sütler gelmeyecek vs. Konuştum tabi krizlerle ağladı fakat çok uzun sürmedi aglaması, şarkılar söyledim sakinledi zaten gün aydınlanınca oyuna daldık unuttu. Size sorum şöyle olucak 3.30 dan beri uyumuyor emzirmediğim için şimdi uykusu şaşar mı? Öğle uykusunu aynı saatte mi yapayım 12.30 uyutmaya başlardım çünkü. Uyuturken krizler yaşıcaz biliyorum fakat uyku uyur mu? Zaten gece uyumadı şimdi kahvaltı yapıp dışarı çıkarsam yorulsa uykusuzluk eklenince ters teper mi? Sizce bu şekilde emen çocuğun sonlandırma süresi ne kadar olur? Aileden destek alamadığım için tek başıma yapıyorum bu işi o yüzden sizin bilgilerinize ihtiyacım var. ♥️