Haticekaya1808 Merhaba kızlar sezeryan doğum sonrası tayt korse mi kullanıp fayda gördünüz yoksa belden kopçalı olanlar var ondan mı fayda gördünüz birde kullanıp memnun kaldığınız markaları yazarsanız mutlu olurum 😂😂
aloeverrra Haticekaya1808 önden kancalı üzerine tayt giydim valla kalacağı varsa kalıyor benim biraz kaldı
TOSPAMMM17 Haticekaya1808 çok kullanmadım çünkü sezeryandan sonra tekrar bi ameliyat oldum dikişlerim çok acıdı ama önden kancalı olan korsede hiç rahat edemedim ebebekten aldığım bel korsesi çok rahattı
Familyboy Haticekaya1808 karın bölgesi önemli olan yer karnını saran korse olması yeterli bacak zaten kendi zamanla gider kalmaz öyle ama karın dikkat edilmediğinde sarkma yapar