swdysnakbrk ağama krizleri oluyormu durmadan.. benim oğlum kolikti gazdan ölüyordu.. sab simplex verdi doktorumuz ama kesinlikle sabırla düzenli 10-15 gün kullanmanız gerekiyor sonuç almak için.. emziriyorsanız kesinlikle diyet yapın internetten arastırın gaz yapan gıdaları yemeyin.. bana gaz için motilium ilaç vermişti doktorum günde 3 defa ac karnına.. benden de geçmesin diye.. eğer hala aşırı gazlıysa yapıcak bişeyiniz yok çünkü malesef 3 ay sürüyor migde ve bagırsaklarının tam olarak gelişmesi ve gazı rahat cıkarabilmeleri.. birde reflü yatagında yatırın her emzirmeden sonra mutlaka özellikle geğirme şeklinde gazını cıkarın dik tutup sırtına pıt pıt vurarak.. allah yardımcınız olsun..