Bebeğim 35 günlük. 4000 gr 51 cm büyüdü. Dün ise kontrolünde 5500 gr 57 cm çıktı. Hem meme emiyor hemde günde 4 defa 6 saat ara ile 120 cc mama veriyorum. Mama vermemin sebebi doymuyor, çünkü sütüm su gibi yağsız. Hemşire gelişiminin iyi olduğunu, 2 bebek gibi olduğunu söyledi. Sizce boy kilo normal mi?