Benim bebeğimde de reflü başlangıcı vardı . Hemen reflü yatağı aldık ve sürekli onda uyuttuk onda yatırdık emzirdikten sonra ne kadar uzun sürerse sürsün mutlaka gazını çıkartmaya çalıştık bir de gece yatırırken yan yatırdık reflü yatağında belli bir zaman sonra kendi sırt üstü yatıyor zaten.