Bzdemir Kızlar kızım dün 4.ay aşısını oldu ve şu an ateşi 38lerde. Normal mi, sizin nasıl geçmişti aşı döneminiz?
Selin1234 Bzdemir canım benim kızım geçen hafta 4 Aylık aşısı oldu ve ateş yaptı iki gün sürdü calpol verdin ve fitil verdim ilk fitil verdim sonra ateşi tekrardan çıkınca calpol verdim
aslanveannesi1 Bzdemir biz de dün olduk calpol verıyorum ona rağmen 37 lerde hep düşmedi de çıkmadı sa stabil ilerliyor tek atletle gezdırıyorum ben de
Gizemalp Dün olduk bizde calpol verip gitmiştim bisiyi yoktu sabah 4.30 dan beri ateşi var . Aşıdan sonra ateş bormal diyorlar bekliyorum bende öğlene kadar düşmezse doktoruna goturucem . Sizde takip edin daha çok artarsa ve düşmezse bir doktorunuza danışın
Selin1234 Gizemalp ateş normal canım 2 gün sürdü bizim 38 ve usttu oldu çok şükür şimdi iyi yanliz huyu baya değişti
Bzdemir Gizemalp 2.ayda ateş oluyor demişlerdi bunda demediler diye pek önemsememiştim ama bayağı ateş yaptı 😞
Bzdemir Selin1234 bizim de atak dönemindeydi zaten uyku düzeni huyu her şeyi değişmişti bi de ateş çıktı başımıza
Bzdemir aslanveannesi1 ben hiç ateş düşürücü vermedim daha, ılık pres uyguluyorum ama 37.8lerde dolanıyor ateşi. Çabuk geçer inşallah normalmiş en azından onu öğrenmiş oldum teşekkür ederim 🙏🏼🥰
Bzdemir Selin1234 aynen canım askılı zıbınla duruyor, ılık suda pamukları ıslattım onları koltuk altına ensesine alnına vs koydum düşer inşallah bakalım 🙏🏼
Bzdemir Selin1234 ay iki gün sürmesin lütfen yaa taşınıyoruz çünkü eşya toparlamam gerek 😞 kötü bi zamana denk geldi inşallah daha çabuk düzelir