Han30 BirPatiSever ben oglum 3 aylıkken oldım ne güzel işte şişkinlik gidiyor baya. Evet benim neredeyse son 2 adetim normale bindi. Oglum 1.5 yaşında
JackDaniels BirPatiSever Ben doğumdan sonra lohusa kanamam bitti 45.gün normal adet görmeye başladım😂 ilk 2-3 adet ağrılı ve çok yoğun kanamalı geçiyor evet
BirPatiSever Peki süt korur derler ya (doğruluğu kesin değil ama)adet olduğuma göre korumayacak o zaman değil mi tekrar gebelik olasılığı çok yüksek o zaman BurcuKucuk meskub JackDaniels Kbragzl
BurcuKucuk BirPatiSever süt adet olmasan da korumaz. Tabii ki hamilelik olasılığı var. Buradaki annelerimizden de var süt korur zannedip korunmayı hamile kalan. Korunduğu halde kalanlar var 🙈🙈 gebelik istemiyorsanız iyi bir şekilde korunmanız gerekiyor.
prensesannesiiiiiiiii BirPatiSever lohusa kanamam bitikten tam bir ay sonra oldum ne güzel işte daha hızlı kilo veriliyor
Yigitsvlm Olmak için bişi yapan var mı acaba bende olmak istiyorum artık şu şişliğim gitsin 6 ay geçti hala olamadım
Oznur_0708 BirPatiSever bünyeden bünyeye değişir annem ve ablam 1 yıl olmamış sütleei korumuş öyle diyorlar benim hiç öyle olmadı doğumdan beri her ay olurum