Mehmetkays Bebeğim 17 aylık normalde emerek uyuyan bi bebekti geceleri bazen 10 kere kalktığını bilirim. Bir buçuk aydır falan uyku eğitimi verdim. Konuşarak ninni söyleyerek önce yanımda uyuttum iki hafta sonra falan beşiğinde uyutmaya başladım. Gündüz uykularında çok ağladığı için hala emrrek uyuyo. Akşam saat 10 gibi uyutuyorum ama gece hala iki üç kere uyanıyo hadi oğlum uyu diyorum bazen 10 dk bazen yarım saatte dalıyo. Ama saat 4ü geçtikten sonra uyanırsa bi türlü dalamıyor geri uyutamıyorum ağlıyo çığlık çığlığa. Anca memeyle dalarsa dalıyo yoksa 5 dk da bir uyanıyo zorla uyutunca. Nasıl geri dalmasını sağlayabilirim nasıl bu uykuyu teke indirebilirim? Öncekine göre iyi tabi ama hala ben üç kere kalkmak istemiyorum geceleri. Gündüz zaten aşırı derecede yoruyo gece olsun dinlenmek istiyorum. Yardım bekliyorum 🥺
Oznur_0708 Mehmetkays tüm uyku danışmanlarını araştırarak giriştim bu uyku eğitimine hepsi istikrarlı olmamıxı ve gece nasılsan gündüzde öyle devam edecekmişiz gece memesiz gündüz memeyle olmaz çocuğun kafası karışırmış bi alışkanlığı birden kesmek gerek bugün yok yarın meme vermek olmaz ağlayacak biraz siz kucağınıza alıp ben burdayım ama meme yok demeyi ona anlatın en iyisi su koyun yanına içsin veya su içirin uyandıkça
Anesanne Mehmetkays emerek uyutma en zor bırakılan destekmiş. Önce başka bir desteğe alıştırmanız lazım. Ayakta sallamak vs gibi. Sonra o desteği azaltarak bırakmanız gerekiyor. Böyle biliyorum ama uygulamada o kadar kolay olmuyor tabi
tmrskbr Mehmetkays gece uyumadan önce muhallebi yapın dedi bizim doktor gece daha az kalkarmış. Bir de mama verin süt içmiyorsa belki mama yerse uyur. Yada ayran yapın verin
Woman35 Burda bi anne bebeğine “oğlum/kızım memeler gece uyucak süt dolucak sabahta bol bol içiceksin.” Gibi şeyler demiş gece istediğibde de “daha sabah olmadı annecim,memeler uyuyo.” Diye anlatmış belki işe yarar
Mehmetkays Woman35 Onu da deniyorum ama sanırım daha onu anlayamıyo kalktığında da sayıyorum bak herkes uyuyo kediler baba meme falan ama işte saat 4e kadar etkili onlar sonrasında yok işe yaramıyor
Mehmetkays Oznur_0708 1 ay kadar denedim gündüzü de ama olmadı yapamadım🙄 su da içmiyo süt de içmiyo maalesef
Mehmetkays Oznur_0708 Bilemedim valla nerde ne eksik var. Halbuki gece yaptığımın aynısını uyguluyorum karanlık odada da denedim sonuç aynı🤷🏼♀️
Oznur_0708 Mehmetkays Canım karartma perde işe yaramaz tek başına odanın nemi ne bilim bunlara çare şöyle diyim soğan kesip koydum yanına nefesini açsın diye buhar makinası ile nemlendirdim odasını cama siyah kağıt yapıştırdım anca düzeldi uyandıkça almadım ve bu 2 günde değil 2 haftayı bile bulcak bir dönem emzirip geri yatırdım falan
Mehmetkays Anesanne Uykuya alıştırdım kendi uyuyabiliyor onda sıkıntı yok 4e kadar uyandığı zaman da dalıyo tekrar ama 4ten sonra uyanınca dalamıyor ille beni yanına al diye ağlıyo onu halledemedim bi türlü
Mehmetkays tmrskbr Meme+mama gidiyoruz zaten onu da biberonla kabul etmediği için uyumadan önce muhallebi yapıp içine mamayı katıp yediriyorum
Anesanne Mehmetkays ama gündüz uykularında hala emerek uyuyor demişsiniz. Desteği tamamen bırakınca gece uyumları da düzelecek emin olun. 8 aylık oğlum gece bir defa uyanıyor mama içip tekrar uyuyor bişey yapmadan. Uyku eğitimi aldık onun öncesine 6-7 kez uyanırdı gece boyu
Mehmetkays Anesanne Gündüzü o şekilde bi deneyim o zaman 🤦🏼♀️ İnşaAllah başarabilirim teşekkür ederim🙏🏻