Kasev 3 kuralı diye bir şey yok, yanlış bilinen bir kural
Burdan videoyu izleyebilirsiniz. Ama ben olsam hep emzirirdim, şu an hafiften meme reddi yaşıyorum emmesi o kadar güzel bir duyguki. Haa hep emdiyse sütünüzü başkasına verip süt anne olabilirsiniz